Waar koop ik de cadeaubon?
De fysieke cadeaubon is te koop bij de verschillende verkooppunten. Kijk voor meer info op deze site onder het kopje deelnemers. De bon is ook digitaal te koop op deze website.
Kan ik meerdere cadeaubonnen in één keer kopen?
Ja, dat kan.
Kan ik de cadeaubon cadeau doen in een geschenkverpakking?
Ja, als je de cadeaubon fysiek koopt bij de verkooppunten wordt deze geleverd in een aantrekkelijke geschenkverpakking. Bestel je hem digitaal, dan kun je jouw naam, de naam van de ontvanger en een leuk berichtje toevoegen. Dat wordt dan meegeprint op de PDF met de QR-code die je daarna ontvangt.
Ik wil de cadeaubon vandaag in huis hebben, kan dat?
Ja, dat kan. De fysieke cadeaubon is te koop bij de verschillende verkooppunten.
Een digitale cadeaubon kan worden aangeschaft via deze site. Deze digitale cadeaubon wordt vrijwel direct na aanschaf naar het mailadres van de opgegeven ontvanger gestuurd. Check ook de spambox en vul het e-mailadres goed in.
In welke waarden is cadeaubon verkrijgbaar?
Bij de verkooppunten kun je zelf aangeven voor welk bedrag je een cadeaubon kan kopen. Dat kan voor € 10, € 25, € 50 of € 100. De bon is te koop bij de verschillende verkooppunten De digitale bon is alleen te koop in vaste waardes.
Waar kan ik mijn cadeaubon besteden?
Klik hierboven in het hoofdmenu voor een lijst met ondernemers die de bon accepteren.
Moet het tegoed op de bon in één keer worden besteed?
Nee, de cadeaubon kan bij meerdere inleverpunten ingewisseld te worden.
Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?
De tegoeden die worden aangehouden op de cadeaubon zijn geldig tot uiterlijk 1 jaar na aanschaf. Na die periode kan de cadeaubon niet meer worden gebruikt.
Waar kan ik zien tot wanneer mijn cadeaubon geldig is?
Benieuwd hoe lang dat jouw cadeaubon nog geldig is? Dit kun je controleren door in het menu te kiezen voor saldo. Vul vervolgens het nummer in van de code in op je (digitale) cadeaubon staat.
Waar kan ik zien hoeveel tegoed ik op mijn cadeaubon heb staan?
Het tegoed op jouw cadeaubon kun je zien door in het menu te kiezen voor saldo en vervolgens het nummer van je cadeaubon in te vullen. Direct scannen van de QR-code op je telefoon of tablet kan ook. Natuurlijk kun je het saldo ook bij de deelnemende winkels opvragen.
Hoe betaal ik met mijn cadeaubon?
De cadeaubon werkt heel simpel. Op de cadeaubon staat een QR-code. Deze wordt in de winkel gescand. Je hoeft niet in een keer het gehele bedrag dat op de cadeaubon staat uit te geven. En ook niet in één winkel.
Hoe ontvang ik de online versie van de cadeaubon?
De digitale versie van de cadeaubon is een pdf die je na het bestellen op deze site ontvangt op je opgegeven mailadres (check ook de spambox als je geen mail ontvangen hebt). Op de PDF staat de QR-code geprint die wordt gescand als je de bon gebruikt om mee te betalen. Je kunt de print met de code meenemen, maar ook op je telefoon laten zien.
Ik heb een pdf-bestand via de mail gekregen, maar ik heb geen printer.
Dat is geen probleem. Je kunt je e-mail ook via je telefoon laten zien en af laten scannen.
Kan ik de cadeaubon ook inleveren als ik de bon niet meer heb?
Om het bedrag van de cadeaubon te kunnen vaststellen moet de QR-code gelezen worden. Dus zonder bon of pdf-bestand kan de cadeaubon niet ingeleverd worden.
Kan ik de cadeaubon voor geld inwisselen?
Nee, de bon is niet inwisselbaar voor geld.
Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van de cadeaubon?
In geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding plaats.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wil je een bestelling van een cadeaubon die je hebt gedaan wijzigen? Neem dan contact met ons op. Dat kan via omgeving@deinze.be. Houd je bestelnummer bij de hand
Ik heb een klacht, wat kan ik nu doen?
Heeft u vragen of opmerkingen over het gebruik van de cadeaubon of problemen bij het gebruik van de bon, laat ons dit zo spoedig mogelijk weten door contact op te nemen met via omgeving@deinze.be.
Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
De algemene voorwaarden leest u op deze website.
Zijn er kosten verbonden aan deelname?
Nee, deelname is gratis.
Hoe kan ik acceptatiepunt worden?
De cadeaubon is er voor lokale ondernemers in Deinze. Voor meer informatie over het aanmelden als acceptant voor de cadeaubon kun je een e-mail sturen naar omgeving@deinze.be.
Wat moet ik doen als iemand een cadeaubon komt inleveren?
Er zijn 2 manieren op de bon af te waarderen:
· Cadeaubonnen scannen via een app op je telefoon of tablet
Ga naar de 'CCV-Connect' app en scan de QR-code met de camera op je telefoon of tablet. Vervolgens kun je in het scherm het gewenste bedrag aangeven dat ingeleverd / afgewaardeerd moet worden.
Cadeaubonnen accepteren zonder app
Wil je liever accepteren zonder app. Dan kun je inloggen op je account via en het nummer dat bij de QR code op de cadeaubon staat invoeren.
In jouw account kun je ook jouw bedrijfsinstellingen wijzigen of rapportages inzien.
Je kunt inloggen via de volgende link:
https://benelux.ccvconnect.eu/backoffice/
Op welke systemen kan ik de CCV Connect app downloaden?
Op alle apparaten die op IOS en Android draaien. Voor IPhone geldt v.a. iOS 11 en voor Android vanaf versie 7.1. Het werkt ook op oudere versies maar daar geeft onze leverancier geen support op.
Wat is het btw-percentage van de cadeaubon?
De cadeaubon is vrijgesteld van btw. Bij verkoop van de bon hoeft over de bonwaarde geen btw te worden afgedragen. Bij besteding van de bon moet over de ondernemer over de volledige transactiewaarde btw afdragen.
Hoe verloopt de betaling?
Stad Deinze zorgt voor de verkoop van bonnen in de verkooppunten en via de website. Ook beheren en controleren we de bonnen die worden uitgegeven. Betaling van de geaccepteerde bonnen gebeurt tweewekelijks via overschrijving naar het bij de registratie opgegeven bankrekeningnummer. In het ondernemersdashboard op kunnen de geaccepteerde bonnen worden gevolgd.
Je kunt inloggen in het ondernemersdashboard via de volgende link:
https://benelux.ccvconnect.eu/backoffice/
Waar kan ik terecht voor (technische) vragen en storingen
Je kunt hiervoor contact opnemen met via omgeving@deinze.be.
Wat doe ik met de cadeaubon als een klant deze inlevert?
Deze worden niet hergebruikt en kunnen daarom worden weggegooid.
Opzegtermijn
Er wordt vooralsnog geen opzegtermijn gehanteerd. Mocht dit anders worden in de toekomst dan worden deelnemers daar eerst over geïnformeerd.
Mijn vraag staat hier niet tussen
Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via omgeving@deinze.be.